Om Föreningen

Fastigheten Räfsan 3 uppfördes 1987. BRF Räfsan 3 registrerades 1999 och förvärvade samma år fastigheten Räfsan 3 i Stockholm. Föreningen innehar tomträtt och är en s.k. äkta bostadsrättsförening. Räfsan 3 består av ett gathus 7 våningar med garage i källaren.

Gemensamma utrymmen

Innergård med gräsytor, plantering, pergola, sittgrupper, och grillmöjligheter. Det finns även plats för lek med bl.a. en sandlåda.

Tvättstuga på entréplan med tre tvättmaskiner, två torktumlare, torkskåp samt mangel.

Cykel- och Barnvagnsförvaring.

Föreningslokal med pentry/wc.

Bredband och tv

Föreningen har ett gruppavtal med Stockholms Stadsnät, där bredbandet ingår i hyran.

Huset är anslutet till Tele2. Streaming på Tele2 via APP Tele2 Play kan göras utan extra kostnad.